Saturday 7 March 2009

Raspuns...catre M.B.

Lepsa...de la Mihai Bendeac


1. Principala mea trăsătură : Stiu sa ascult si sa pastrez ce aud in mine.

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: simtul umorului!
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: corectitudinea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei:
5. Principalul meu defect: uneori am prea multa incredere in oameni
6. Îndeletnicirea mea preferată: sa citesc in pat cu o cana de ceai.
7. Fericirea pe care mi-o visez: sa fiu cu iubitul si sa ne cladim un viitor
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: el si familia sa nu imi mai fie alaturi
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: langa apa, cu oameni deschisi la suflet si minte
10. Culoarea mea preferată: albastra
11. Floarea care-mi place: iasomie
12. Pasărea mea preferată:
13. Prozatorii mei preferaţi: Cella Serghi,Eric Van Lustbar(cevaingenul),MIhai Drumes,
14. Poeţii mei preferaţi: nu am unul.
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Harry Poter,Dima(elevul dima dintr-a 7 a),NIck Gorlin(Spitalul Municipal)
16. Eroinele mele preferate din literatură:Olguta(La Medeleni),Hermione(Harry Poter)
17. Compozitorii mei preferaţi: Ravel
18. Pictorii mei preferaţi: nu am unul,
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: nimeni anume, imi place Teo(parea o oaza de lumina printre multi falsi)
20. Ce urăsc cel mai mult: minciuna
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere:sclipitor de inteligenta.
22. Cum aş vrea să mor: Fara dureri, in somn si nu in apropierea sarbatorilor.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
24. Deviza mea: Ai grija ce iti doresti, s-ar putea sa se indeplineasca.

No comments:

Post a Comment