Friday 6 November 2009

OBISNUITA

Mi-am facut un obicei in a incerca sa fiu la curent cu ceea ce se intampla in orasul meu, in tara, in lume, deci vizionez situri de stiri online.

In fiecare zi deschid cu speranta ca voi gasi texte vesele, pline de optimism sau macar una din ele sa fie cu ceva care sa nu ma intristeze.

Eu da, uneori traiesc intr-o lume a mea...doar a mea.. in schimb in ziare gasesc aproape zi de zi :

- batai, violuri, jafuri ( des apar, ele victime)
- accidente foarte multe ( de curand iar un microbuz cu oameni s-a contopit cu un tir....)
- certuri intre partide( ala e rau, ala e si mai rau )
- proteste, actiuni ( oameni care sunt disperati ca raman fara locuri de munca)
- si multe altele care nu imi vin acum in minte
aaa de curand la o baza militara s-au jucat de hotii si vardistii??(parca asa era numele jocului) si normal ..vreo cativa au murit.

Deci de ce ma uit zi de zi la stiri(daca nu ma uit online, cercetez la tv), de ce imi fac rau singura ?

Eu ca eu ...dar de ce se intampla atat de multe rautati?

Ma chinui sa vad nuante, culori dar totul e de la negru cu nuante de gri in rare ocazii.

E mai bine sa ignor tot ce se intampla si sa traiesc doar in patratelul meu de viata?

No comments:

Post a Comment