Sunday 5 December 2010

Nu faceti bine, binele se intoarce impotriva voastra!

Ieri, aproape de miezul noptii, ma luptam cu intentia de respira cum trebuie si de a auzi televizorul cu cele 2 urechi infundate de cateva zile... cand primesc un sms de la iubitul meu, ma intreba daca dorm.

M-a sunat apoi ca sa imi spuna o chestie care m-a debusolat total.

Dar sa fac introducerea la povestea asta .

El munceste in alte tari, a muncit o perioada in Italia si apoi treptat a avut ocazia sa munceasca in multe alte tari, de anul asta el si-a luat colegi romani,prieteni, apropiati care sa munceasca cu el. Unul dintre ei, ii este prieten foarte bun, l-a ajutat si la bune si la rele, reciproca fiind valabila. Acest prieten l-a rugat deseori sa il ia sa munceasca si el in cadrul aceluasi job, vroia si el sa calatoreasca, sa vada, sa invete lucruri noi. Iubitul meu a fost de acord si a facut toate demersurile necesare. Pe 1 decembrie el a plecat si se afla in acest moment in tara cu pricina. Sunt 2 zile de cand tot ce face este sa se planga ca el nu are calculator, ca el nu are tigari, ca nu are bicuri sa se barbareasca, deci are nevoie de bani.

Acum e a 3 a zi si am primit urmatoarea veste: mama lui e in spital si el trebuie sa ajunga acasa neaparat.

:( :( eu personal m-am dus azi sa verific daca femeia e internata, politica de confidentialitate nu prea are legatura cu spitalele din orasul nostru, deci nu a fost nici o problema sa aflu ca femeia in cauza nu se afla pe patul niciunui spital :(, insa eu inca sunt uimita pana unde ajunge nesimtirea si tupeul.

Trebuie sa mentionez ca personajul cu pricina are o prietena de 16 ani, care plange neincetat de dorului lui si care ii ofera idei de scapare din acest "calvar" pe care singur si l-a dorit. Adica munca 8-9 ore, cazare la hotel in camera cu baie singur, mancare la discretie in cadrul restaurantului.

La asemenea calvar vreau si eu sa fiu supusa si in alta tara, unde as avea ocazia sa invat, sa vad lucruri noi, dar de fapt in tot ce am scris mai sus, este clar ca am scris pentru ca sunt geloasa pe acest om.

Vreau si eu un astfel de prieten care sa ma ajute cand am nevoie si sa imi ofere un viitor !


E luna decembrie, in seara asta ar tb sa vina Mos Neculai, ar trebuie sa tinem post, sa ne curatam de pacate sau macar sa invat sa fim mai buni, mai generosi.

No comments:

Post a Comment