Wednesday 26 January 2011

Giveaway Ivatherm

Da da Ivaterm s-a gandit sa ne surprinda frumos prin Adela Sirghie si asta inseamna ca putem avea sansa de a castiga produse Ivatherm!!!!

Eu am citit mult si des despre aceste produse, unele mi-au parut cam scumpe pentru bugetul meu dar am descoperit ca merita din plin .

Personal am folosit apa termala si demachiantul.

Mi-ar place sa folosesc CICADERM, am citit aici si m-am regasit in durerile cu picioarele si nu numai si crema reparatoare, hidratanta si antiiritanta care asigura ingrijirea completa a zonelor seboreice asociate cu roseata si scuame IVADERMASEB.

1 comment:

  1. Buna, te contactez pentru ca in comentariul tau a intervenit o mica greseala si nu as vrea sa fii descalificata din cauza ei. La acest giveaway pot oferi un demachiant(oricare, la alegere)+o crema(oricare, la alegere). Nu pot oferi doua creme(poate acest lucru se va intampla la urmatorul giveaway).
    xoxo!

    ReplyDelete