Thursday 24 March 2011

Nuxe giweaway!

BUCURIE , mare bucurie!

Exista din sansa de a castiga produse NUXE, eu personal am incercat Nuxe Huile Prodigieuse, castigat tot prin intermediul lui THINGSBYMS, e un alt blog, dar acelasi om in spatele lui si produsul repet, unul de vis. Uleiul magic ii spun eu!!

Acum avem ocazia de a castiga multe mostre:

Nuxe iti aduce primavara posibilitatea sa testezi o serie de produse prin intermediul unui set de esantioane.


ce trebuie sa faci pentru a primi pachetul:
1. Sa urmaresti prin google friend connect blogul (www.thingsbyms.com)
2. Sa dai like la pagina de facebook a blogului : THINGSBYMS ( http://www.facebook.com/pages/ThingsbyMS/181258425252122 )
3. Sa dai un share la un post de pe pagina de facebook ( la alegere ).
4. Sa anunti giveaway-ul pe blogul tau prin preluarea integrala a articolului.


1. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe Creme Fraiche pentru piele uscata
2. 2 Mostre a cate 4 ml de Nuxe Masca aromatica
3. 2 Mostre a cate 7 ml de Nuxe Body crema fondanta pentru fermitate ( PRODUS NOU)
4. 2 Mostre a cate 7 ml de Nuxe Body crema hidratanta 24h ( PRODUS NOU)
5.2 Mostre a cate 4 Ml de Nuxe Reve de Miel crema de maini
6. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe Merveillance piele normala/uscata
7. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe AromaVaillance ten normal/mixt
8. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe Creme Fraiche ten mixt
9. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe Nirvanesque crema toate tipurile de ten
10. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe AromaPerfection fluid antiimperfectiuni
11. 2 Mostre a cate 4 Ml de Nuxe Huile Prodigieuse
12. 2 Mostre a cate 2 Ml de Nuxe Nuxuriance crema noapte
13. 2 Mostre a cate 2 ml de Nuxe Fluid Merveillance.

Dupa ce ai primit si testat produsul daca ti-a placut mult un produs te invit sa scrii despre el si participi la un nou concurs cu tragere la sorti. Ce poti castiga? PRODUSUL DESPRE CARE AI SCRIS (nu uita sa imi trimiti linkul cu post-ul). Cel de-al doilea concurs se termina pe data de 24 MAI 2011.
Anunta-ma de participarea la giveaway printr-un email trimis la adresa thingsbyms@gmail.com si trimite-mi pe email :
1. Nume Prenume
2. Adresa unde sa fac trimiterea
3. Linkul la postarea de pe blogul tau
4. ID-ul de facebook de pe care mi-ai dat like la pagina .
5. ID-ul de google friend connect cu care urmaresti blogul www.thingsbyms.co



Personal abia astept caci ulei mai am doar putin, il pretuiesc nespus, desi mi-ar dori sa mi-l torn pe tot in cap ori pe corp.

Mult succes!

No comments:

Post a Comment