Tuesday 6 September 2011

A CITI - GIVEAWAY LIBRIS

Detin in dotarea personala un nr de ani, nu e cazul sa detaliez cati anume si pentru ca in casa nu am avut foarte multe carti ( doar o biblioteca initial) a trebuit sa cunosc mai bine biblioteca din oras si deci in jurul varstei de 12 -13 ani ;) am inceput sa frecventez aceasta locatie. Intre timp m-am lasat de sportul asta, mersul pana la biblioteca ptr mine s-a demodat dar acum exista librarii de unde pot cumpara online sau mersul pana la ele uneori se dovedeste a fi foarte relaxant.

Ca sa imi sara in ajutor LET'S MAKE A DIVA impreuna cu LIBRIS ofera sansa de a castiga carti in valoare de 40 de lei . Pe blogul lui LET'S MAKE A DIVA aveti toate detaliile necesare, eu mai jos doar ma laud cu ce as vrea sa citesc :) !

Succces!

Curajul de a fi tu insuti - Jacques Salome


Cuvinte care vindeca - Nance Guilmartin

Intreaba-ma orice / Niste raspunsuri


Mananca, roaga-te si iubeste



iubirea ca un mod de viata

Dezvoltare personala pentru oameni isteti



LISTA poate continua, dar ma opresc, o sa fiu nevoita sa fac o alegere grea daca voi castiga!

1 comment: