Tuesday 22 November 2011

Inceputuri - descoperirea internetului!

Nu stiu cum ati descoperit voi internetul, insa eu l-am descoperit intr-o sala cu vreo 10 calculatoare, departe de zona in care locuiam, se intampla in 1999 toamna iarna ori 2000 primavara, nici macar nu mai stiu sigur, un prieten m-a ajutat sa imi fac prima adresa de email, pe MSM hotmail, :) ala era la moda, apoi m-am imprietenit cu yahoo-ul, dupa ce m-am prins eu ca ma "dau" de gol prin alegerea identitatii la yahoo - heart of fire - prea suna a gagica, am renuntat la ea si am ales una destul de impersonala, multi intrebandu-ma apoi daca is m sau f :))- misiune indeplinita.

Cand invatam sa jonglez cu adresele de email, sa ma abonez la stiri si alte chestii in genul, alt prieten mi-a deschis apetitul pentru chat si de atunci inca mi-l pastrez dar in doze mult mai mici, asa am descoperit MIRC, cu diverse canale si o gramada de oameni interesanti dar si extraordinar de ciudati, mi-am facut multi prieteni atunci, treptam i-am si pierdut prin instrainare, unii din ei folosesc si acum chatul acela si diverse canale dar interesul meu personal s-a dus pe apa Dunarii. Insa am adunat amintiri frumoase, o noapte mi-am pierdut-o intr-o sala de net, atat mi-am putut permite, parintii mei erau foarte severi, prin MIRC l-am cunoscut pe unul din fostii mei prieteni, ce emotii, ce nebunie !

Prin 2002 a inceput epoca mess-ul, el era de mare interes si strangea si mai multi tampiti, ciudati,nebuni la un loc dar pentru ca era necesar dreptul la replica, asa am invatat sa tastez repede si bine, fara prea multe prescurtari, lista mea de ignore e si acum plina, ma streseaza ideea ca unul din nebunii aia, m-ar putea apela si acum( da stiu, imi acord prea multa importanta, dar locul lor e acolo).
Suna ciudat dar m-am apropiat mult de oameni prin messenger, intai ne cunosteam acolo si apoi ne dadeam sansa in viata de cu zi, am avut si surprize proaste, intalniri cu oameni frustrati dar care jucau teatru bine in mediul virtual dar am intalnit si oameni de o calitate rara, multi fiindu-mi si acum pe aproape.

Acum folosesc prea putin messengerul, comparativ cu anii trecuti, si incerc sa compensez lipsa informatiilor ( nu prea ma uit la tv), citind pe net ziare, stiri, bloguri, sa fiu ancorata permanent la realitatea de zi cu zi.


Si ar mai fi multe de spus, insa un lucru e cert, incet incet, internetul a creeat dependenta si personal nu vreau sa ma las de ea!

1 comment:

  1. Nu mai tin minte exact anul dar cred ca undeva prin clasa a 6-a..Imi aduc aminte ca lipseam la greu de la scoala si ne duceam in Spider si Thunder sa facem longuri.. Era vremea lui GTA 3 si a Counter Strike-ului in retea.. :D a noptilor pierdute cu cele longuri fara mancare.. Ne distram mult.. Dormeam pe canapele si invatam primii pasi in ''securitatea informatiei si retelistica''.. Era distractiv..

    ReplyDelete