Wednesday 21 March 2012

Cea mai grasa femeie din lume!

 De cand ma stiu mai mare si atenta la diversele persoane din lumea mea, am incercat sa nu judec, sa nu cataloghez. NU, nu mi-a iesit, dar serios ca ma mentin pe pozitie si incerc mereu sa ma pun in sosoniii celuilalt, sa vad daca mi-ar place sa fiu judecat. De aici vine un spirit critic si ironic, mereu prezent in mine cu multa teama de ridicol . Imi dau seama ca nu am pus punctul pe i in cele spuse mai sus, sunt doar cuvinte ce vor a forma un soi de introducere.

Eu sunt o persoana cu forme, voi fi mereu si mereu voi incerca sa le mai conturez  constient sau nu prin multa inghetata sau mult sport, echilibru am avut in jurul varstei de 20 de ani, pastrez si acum o rochie galbena in care doresc nespus sa intru :)!

Dar in lumea asta sunt persoane care nu au simtul ridicolului sau al ironiei si se iubesc nespus asa cum sunt ele, fara a dori o modificare in bine, pentru o buna functionare a corpului ..

Azi am descoperit aceasta STIRE - ARTICOL    in care o femeie se iubeste cu un barbat si isi doreste sa ajunga cel  mai longeviv  om gras de pe pamant.

In prezent are doar 340 de kg si 33 de ani  si aceasta domnisoara are si site pe care va invit pentru a fi uimite caci poze nu imi permit sa pun  pe blog si nici nu pot comenta ce am vazut,  nu imi gasesc cuvintele potrivite.

O cheama  SUSANNE EMAN  si  se descrie ca fiind o fata normala, avand un organism potrivit personalizatii ei.
 

Daca exista printre cunostintele mele, ale voastre, exista vreo persoana care isi face griji din cauza kilogramelor in plus sau in minus si a faptului ca nu isi gaseste partenerul potrivit, e timpul sa citeasca articolul si sa isi pastreze  speranta iubirii .


Iubitul ei e bucatar!!!!!!!!!!!!!!


Acestea fiind spuse, eu ii urez succes spre  in  CARTEA RECORDURILOR  dar cel  mai mult ii doresc sa devina sanatoasa fizic si mental!





No comments:

Post a Comment