Saturday 30 June 2012

NEW LOOK - investitia din sifonier

Am citit pe blogul lui ANDREESA. despre NEW LOOK -   ROMANIA   si posibilitatea de a castiga un voucer cu o suma frumoasa pentru cumparaturi ( sau investitii) de pe site.

Am facut prima oara cunostinta cu NEW LOOK  acum  2 ani, cand ma aflam in UK si magazinele trebuiau analizate si banii trebuiau cheltuiti, mi-am cumparat fara sa exagerez cu nimic o gramada de chestii, la pret intreg, la reduceri, la reduceri peste reduceri(blugi - 5 lire, bluza - 2 lire?!) .
De calitatea lor nu stiu sa spun prea multe amanunte, stiu doar ca tot ce port cu eticheta NEW LOOK  arata  impecabil, chiar si dupa multe spalari. Multe din lucruri pentru ca am actionat sub mania impulsului, a trebuit sa le dau, marimile erau prea mari sau modelele nepotrivite mine, insa prietena care le poarta,  mereu imi spune, baaaa bluza aia,  o port, o port si tot as mai purta-o si tot nu se strica.


Acestea fiind spuse, mi-am permis, cu voia Andreeei sa imi ales ceva haine, e drept ea a spus sa aleg un singur obiect, dar nu m-am putut hotara asa ca am adunat mai multe.


Nu detin in garderoba pantofi decenti pentru blugi, mereu caut si se intampla sa aleg tot tenisi, balerini sau ceva asemanator.
Acum m-am indragostit de 2 perechi, cred ca ele reprezinta alegerea mea, cea mai ce....dintre produsele NEW LOOK.



























apoi am trecut la restul, blugi, pantaloni, tricouri, chiar unul din  tricouri, cred ca a fost inspirat din jubileul reginei, care are sigla Marii Britanii si e umplut de trandafiri, in aceeasi masura e posibil ca imaginatia mea sa fie prea mare .







Nu puteam sa nu aleg si o pereche de tenisi, cei cumparati ultima oara, desi frumosi, au mare defect, ma strang ingrozitor dupa ce ii port vreo 2 - 3 ore, nu imi explic de ce, dar na..bafta mea.

Dorinta mea mare e sa ajung la Bucuresti sau Iasi si sa ma las pierduta intr-un din magazinele New Look ( exista si cont pe facebook, pentru mai multe  detalii), nu dezamagesc pe nimeni, chiar imi voi cheltui banii acolo.
Acestea fiind spuse, va doresc cumparaturi placute oriunde ati ajunge!!!!

No comments:

Post a Comment