Saturday 15 September 2012

Cumparaturi inteligente!




De ceva timp pastrez in bookmarks adresa unui magazin de haine online, bine bine, nu stiu daca e cazul
sa recunosc, dar da, am mai multe situri in asteptare cu haine, incaltaminte, produse bio, etc, insa asta e mai special.

Special pentru ca e de foarte departe, are haine multe multe, optiuni ptr marimi  gen free size si  preturile sunt foarte bune. Nu l-am testat inca, dar mi-am adaugat la produse favorite multeeee lucruri.


de la ADYNA am aflat de acest site, chiar daca il stiam de mai mult, ea mi l-a reamintit si totodata ea ne ofera sansa de a participa la un concurs


rochie cu alb si negru :) un model super

o rochie diafana buna pentru ingerul ascuns din mine (roz cu crem?! sau alb)

una bucata rochie rosie, in care nu stiu daca as intra, dar merita sa visez la ea .

plus multe multe alte dorinte la activ. Mosule esti tanar, deci esti pe faza nu????

M-am uitat si la diverse metode de transport, cea mai ieftina ar fi in jur de 14 euro, pentru 2 produse, asa am selectat eu, posibil sa difere in functie de alegerile fiecaruia.

Va doresc inspiratie placuta la cumparaturi !!!




No comments:

Post a Comment