Sunday 25 November 2012

FARES ORASTIE -ceai de baut THEIA

 In acest post este vorba de ceai ! Ceai gata facut de cumparat de la magazin!

Fares- THEIA  

Pentru mine a fost o surpriza sa gasesc pe raft la cutie de 250 ml ceai Fares cu diverse arome. Nu m-am aruncat la arome mai amestecate, am ales ceai de lamaie si am facut o alegere foarte buna. Urmeaza sa mai cumpar in varianta de 1 litru pentru ca atunci cand lenea ma loveste sau exista lipsa totala de chef,  doar sa desfac recipientul si sa il pun intr-un pahar.

Daca nu sunteti singuri de gust, cumparati doar varianta mica si astfel nu vei iesi in pierdere. Oricum din punctul meu de vedere exista doar castiguri, acum am si alta varianta in loc de apa si celalalt ceai pe care il cautam mereu cand era vorba sa ies in oras sau sa ajung intr-un parc.

In GALATI  am gasit doar la magazinele CE MARKET  dar urmeaza sa mai caut. Varianta la plic de ceai instant nu sunt atat de curioasa sa incerc, insa acesta in cutie tetrapak imi place la nebunie.

Variantele de ceai THEIA  de baut sunt astfel : Lamaie, Fructe exotice, Fructe de padure , pe site au pretul de 5,8 lei , la recipientul mic l-am gasit la pretul de 2,6 lei.

















In cazul in care va luptati cu virozele specifice anotimpului, asa cum fac si eu,  folosesc cu succes ceaiuri amestecate precum:

CEAI CU LAMAI VERZI  SI PORTOCALE - lori de hibiscus, lemongrass, frunze de ceai verde, flori de muşeţel, ulei esenţial de portocale, ulei esenţial de lămâi verzi.

CEAI CU 7 SORTIMENTE DE CEAI -  flori de hibiscus, scorţişoară, fructe de măceş, roiniţă, ulei esenţial de portocale, ulei esenţial de lemongrass, ulei esenţial de scorţişoară, vanilie.

CEAI FOI DE CEAPA -

si  vreau sa incerc si ceaiul cu zmeura si mure  - suna super bine :)!

La astea adaug suplimente de spirulina si omega3-6 si sper din toata inima sa nu se agate de mine nici un virus mai puternic!!!

sursa imagini. fares.ro

No comments:

Post a Comment