Wednesday 12 December 2012

Stele pe tavan

Voua va plac stelele?

Mie imi plac foarte mult, de aceea am pe tavan lipite cu banda adeziva multe stele si semiluni in nuante diverse care la intuneric lumineaza - sunt fosforescente.

In cazul in care v-ar place sa aveti asa ceva sau doriti pentru copil sa aiba in camera pe pereti am gasit locatia pentru a le putea comanda  magazin COPII GENIALI . 

STELE  set 1 

STELE SET 2 

Gasiti si multe alte produse  pentru decorarea camerei si nu numai, eu una ma tot uit atent la stikere pentru copii cu strumfi si cu angry birds, nepoata mea  e fan pasari suparate, eu nu am nici cea mai vaga idee despre ce e vorba.




1 comment:

  1. Am avut la soacra-mea lipite de catre sot, ce faine sunt!
    Draga mea, care nu stiam ca esti din Galati ca si mine, Stella Adam-Modniza iti oferise/lasase mesaj sa o contactezi pentru un cadou pe blogul ei. Daca l-ai revendicat e foarte bine, daca nu vezi daca mai poti sa-l primesti.

    toate cele bune!

    ReplyDelete