Monday 26 December 2011

Ganduri pe ritm de muzica!

16 ani aveam cand descopeream aceasta melodie si taine ascunse MARK MORRISON - RETURN OF THE MACK.



El avea un nume magic, rar intalnit si parea un print, anii au trecut, am realizat ca eram doar naiva si indragostita, dar imi e dor de emotia momentelor de atunci, de bucuria lucrurilor cand se intamplau dupa cum visam, nu imi e dor de dezamagiri, de atunci au fost multe, as vrea sa le uit dar uneori mintea omului pastreaza mult prea multe amintiri.

De multe ori de amintiri sunt legate si melodii, iubesc
DESERT ROSE - STING pentru ca atunci cand a aparut melodia, eu descopeream taine noi, prieteni, senzatii!



Cand vreau sa tip, gasesc o melodie potrivita pentru a ridica vocea



Cand vreau sa plang, gasesc multe melodii, nu le caut acum, fiecare avem cel putin una....

Cand vreau sa ma incarc sau sa ma motivez cumva ascult



sau



asta mi-ar place sa imi ofere el ......



si uneori ma simt asa ...



si imi vine sa spun cine te crezi?????





inchei cu



si va doresc multa iubire indiferent de supararile si dezamagirile ce vin la pachet uneori !

FIecare zi cu bucuria si dezamagirea ei ....!

No comments:

Post a Comment