Thursday 29 December 2011

Incotro?!

Primiti cu plugusorul?

Asta va fi intrebarea weekendului si apoi va fi urmata de : Sorcova vesela...!!!

Insa intrebarea pe buzele tuturor sau cel putin a celor din jurul meu este cam aceeasi si anume ce facem/ faceti de revelion!!!!

E total demodat sa il faci acasa in pijamale ?!

Dar de ce, acasa e comod, promit ca imi pun ceva rosu, pastrez si bani in buzunar si imi pun in gand dorinta la miez de noapte, daca daca promit, va rog, fara intrebari obsesive!!!

Recunosc, is petrecareata, daca am unde si cu cine, nu voi dansa eu de nebuna, daca toti in jur stau pe scaune si nu voi stresa pe nimeni, daca nu m-am alaturat unui grup de oameni pentru a petrece revelionul, daca un prieten ma invita in ultimul moment la el acasa e perfect, ma echipez in maxim 20 de min (all included) si daca nu, imi cumpar pijamale noi si imi pregatesc papica buna, chestii dulci, telecomanda, laptop si chiar si o vuvuzela pentru a-mi petrece noaptea dintre ani.

Refuz sa ma las prinsa in depresie, doar ptr ca nu am partenerul pe aproape sau pentru ca nu petrec in galagie.

Pana una alta, acum e momentul pentru analize, vrei sau nu vrei, mintea noastra cred ca asa e setata, la un moment dat sa se analizeze cu bune cu rele, recunosc rele am avut destule, visez la chestii bune pentru anul ce vine si va doresc si voua la fel!!!!

3 comments:

  1. Acasa, cu motanul .. papagalul.. Probabil voi juca ceva, voi vorbi cu mama si sora la tel.. Eu sper sa nu adorm totusi pana la 12.. Un lucru il stiu sigur. Daca voi fi treaz ( si nu ma refer la bautura ), probabil va fi inca un moment din cele mai urate, traite pana acum..

    ReplyDelete
  2. nu nu ..te inseli, momentele alea rele au fost si poate vor mai veni altele si mai si, aici e doar vorba de o alta zi care incepe, care din intamplare va incepe intr-un alt an, tb sa o privesti pozitiv, sa nu permiti sa te supere!

    E prima zi din an si ar fi bine sa o incepi zambind, multumit ca ai cu ce trai, putin mult, altii tb sa judece asta si musai sa fii hotarat pentru a schimba ceva in bine in viata ta in 2012 !

    ReplyDelete
  3. Heeei. Te primesc eu in pijamale.
    Dansam impreuna. Iti pun unul din copii in brate, analizam ce vrei tu si mancam tort.
    Ce zici?
    vii?

    chiar daca vii mai tarziu tot e bine :)

    Happy new year!

    ReplyDelete