Thursday 29 March 2012

Diamante - parteneri de lunga durata!

Omul cand nu are, isi doreste multe sau cand nu poate,  vrea sa plece peste mari si tari. Ieri mi-am dorit sa fug, azi imi doresc inele de logodna si verighete si nu de oricare fel, ci bijuterii cu diamante, pe care sa le pot lasa mostenire copiilor mei sau nepotilor si care sa imi fie alaturi, ca si el, la bine si la rau.

Sansele ca eu sa ma logodesc sau sa ma casatoresc sunt aproape de 0, avand in vedere schimbarile recente din viata mea dar trebuie sa invat sa visez. Si cum altfel, daca nu la un inel de logodna?


Meniu de azi cuprinde 2 modele de inele, ambele din aur alb. Nu ma pricep la specificatii, desi siturile le ofera din plin, pe langa poze, ofera si detalii de taietura, marime, poti sa iti alegi si marime mai mare.

asta e primul model de care m-am indragostit,  e si filmat ca sa ne putem si mai usor sa ni-l imaginam purtandu-l. ( 4306  lei)

asta e al doilea model, mult mai simplu dar foarte usor de purtat .( 3316)

As fi vrut sa iau ceva imagini de pe site dar nu ma pricep.
  Modelul la verighete este asta costa 2580 lei, tot aur alb, cu diamant doar pe verigheta mea dar la cerere cred ca se poate adauga si ptr el .


Preturile nu imi par extraordinar de  accesibile dar nici foarte exagerate. Daca ne limitam la o nunta mica, cred ca partenerul poate sa faca un efort pentru un inel cu diamant  sau o verigheta.

Intradevar banii investiti in aceste inele, ar putea fi bagati intr-o masina la mana a 2 a sau ceva chestii de folos in casa, totul se poate negocia .

In ceea ce priveste restul detaliilor sunt pregatita, am folder special cu poze adunate cu modelul de rochie, pantofii se pot gasi sau comanda,coafura - stiu deja la ce coafor as vrea, are pachete pentru astfel de momente care includ mai multe servicii pentru mai multe persoane, flori - va trebui sa ma orientez pe moment, am o idee despre  ce buchet vreau( nu sunt asa pretentioasa, pot alege si in functie de ce e pe piata la momentul potrivit), in functie de sala aleasa se pot organiza si aranjamentele.  Am in cap si idei pentru marturiile invitatilor, mi-ar place sa fie ceva dulce si original. Ma organizez si reoganizez in timp scurt, am nevoie doar de  dragostea lui si ceva posibilitati financiare.
Mi-am construit ceva preferinte pentru nunta surorii si a unei prietene, astfel prin dorintele lor, m-am putut si eu gandi ce as vrea la un moment dat.

Nu va ce e rau in a visa cu ochii deschisi, intr-o lume atat de gri, eu mi-am petrecut jumatate de ora visand in culorile curcubeului .

No comments:

Post a Comment