Wednesday 28 March 2012

Dor de duca



Imi doresc de ceva vreme sa fiu departe de mine, departe de locul in care traiesc zi de zi, macar ptr o clipa sa respir alt aer.

Mi-a venit in gand marea, ca loc de relaxare.

 Marea Neagra am descoperit-o in 2005  cu bune, cu rele, mi-a placut dar nu  intr-un mod extraordinar, n-am avut trairi magice, gustul nu i l-am simtit caci nu prea am stat in apa, atmosfera de pe langa ea mi-a placut, atunci am experimentat si primul somn la cort(stateam in sat, la camping, nu chiar aproape de mare), nu am devenit fan dar pot accepta varianta asta si acum pentru o perioada scurta, eram in Vama, la Stuffstock. Am baut bere neagra si mi-a placut, am mancat hamsii, am admirat fauna omeneasca ;))  si mi s-a spus ca nu am voie sa ma mir de tot ceea ce voi vedea - auzi.  M-am conformat.

Pozele sunt facute la 6-7 dimineata, soarele nu rasarise de mult, cea din urma poza e facuta  in miez de zi, urma sa mai vina o ploaie.









In acelasi an am descoperit si Marea Nordului, mi-a placut ca am putut aduna scoici multe,  ca am avut companie placuta, nu mi-a placut ca mi-am inundat rucsacul, sosonii ( n-am vazut valul, stand la poza), dar pozele au iesit ok ;)) si nisipul incet incet a fost indepartat.  Minus a fost faptul ca era frig intr-una din locatii, dar totusi curat si multa lume pe malul marii.

Zannvoort - langa Haga.







Iar aici, un sat apropiat, mai mult de Amsterdam, dar am uitat complet numele.






No comments:

Post a Comment